Islamic Widget

Peta Dunia

free counters

Tun Mahathir Mohamad Datang Ke UKM....Sayang Tun M !!

Saturday, March 23, 2013

Assalamualaikum w.b.t


Entri kali aku nak berkongsi sedikit pengalaman gembira aku kt dalam blog ni... Betapa gembiranya aku pabila mantan Perdana Menteri Malaysia yang ke-4, Tun Dr Mahathir Mohamad dan isterinya Tun Dr Siti Asmah datang ke Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) pada 22/3/2013.

Tun M datang UKM bukan sekadar melawat dengan tangan kosong umpama tin kosong tetapi beliau hadir ke UKM untuk berbual bicara secara live dengan warga UKM.

Tajuk yang begitu mudah untuk kita fahami "Mahasiswa dan Kedaulatan Negara"



Kalau korang hadir talk ni..Pasti korang bangga dengan Tun M..Kerana talk beliau sedikit pun tidak menyentuh sentimen politik mahu pun agama... "Sharing Is Sacrifice"...

Aku pun dah malas nk tulis..So tu je aku nak kongikan..Selamat malam..

0 comments: