Islamic Widget

Peta Dunia

free counters

Lagu-lagu Best PRU-13.. BN Gagasan 1 Malaysia, PAS Untuk Semua

Monday, March 25, 2013

Assalamualaikum w.b.t

Jumpa lagi kita yekk..Nk buat cana..Dah aku ter-rajin sgt update menatang blog aku nie...haha..

Nak dijadikan cerita, tengah2 aku godek2 muka-buku a.k.a pesbuk terjumpa pulak lagu2 yang akan menjadi tatapan semua rakyat Malaysia yang akan mengundi pada PRU-13 nanti...

Kalau zaman dulu, kesemua parti duk pung pang pung pang guna manifesto dan bendera hikmat mereka tu..tapi la ni lain pulak citer nyerr..Guna lagu-lagu best lagi up to date tuuu...

Disini aku taknak korang sokong mana2 belah pihak atau hapa...Aku bukannya nk berkempem pun..Lain la pasang bendera, dibayar..haha

Antara Calon-Calon LAGU JENTERA PRU-13


Carta NO 5 : UNDILAH




Carta NO 4 : UBAH





Carta NO 3 : SATU MALAYSIA SATU BAHTERA



Carta NO 3 : SAYA PILIH MALAYSIA




Carta NO 2: PAS UNTUK SEMUA




Carta NO 1: TERIMA KASIH


*Aku rating ni mengikut kesedapan halwa telinga aku...TELINGA AKU, BUKAN TELINGA KAU... BEST lagu itu subjektif...HAHAHA..

Good Luck dan Semoga Berjaya kepada semua PARTI-PARTI yang bertanding ye!


Yang Mendengar,

MuhammadHafizHanafi
Cakna dengan lagu-lagu PRU-13



0 comments: