Islamic Widget

Peta Dunia

free counters

Malam Penutupan Kapreza 2011, TERBAEK dari Ladang!

Sunday, March 6, 2011

Perrghhh...Aku mmg dah jangka Kapreza 2011 mmg "havoc" gilerrr....Mana tak nyer..Malam penutupan Kapreza 2011 adalah yang terbaek berbanding karnival kolej-kolej lain...
Malam penutupan Kapreza yang berkoliberasi dengan KLfm memang memberi kesan yang sangat-sangat.
Logo Kapreza 2011

Penaja-penaja.
Pentas mantap siotttt... Artis pun mantap giler...

Persembahan Pertama
Rini AF7
Suara Rini AF7 mmg "Mantap"

Persembahan Kedua
Nubhan 
Si Nubhan pulak mmg sempoi giler atas pentas..Lagu Juwita mmg Syokkk siot..

Persembahan Ketiga
Azharina Azhar
Si Azharina ni pulak...Amboi seksa aku tgk..Tapi aku taknak kritik sebab itu hak dia..
Dari persepsi nyanyian, suara dia ni sgtlah sedap...serak serak basah gitu.
Sebab tu la dia menang bintang RTM 2001 kot.

Persembahan Keempat dan Kelima...

Aku xkenal pun sape tah...Sori,sebab diorang tu penyanyi yang baru ada 1 single..
so aku xkenal mereka pun..SORI..

Persembahan Keenam
Abg Nash.
Walaupun suara abg Nash ni dah serak2...Tapi kualiti persembahan dia Terbaek dari ladang...
Simple dan sempoi je abg Nash nie..

Persembahan terakhir
Six Sense

Aku mmg tak pernah tgk on face si Six Sense nie..Lagu diorang mmg aku slalu dgr kat laptop aku nie..
Jadi, mmg familiar pun diorang nie..
tgk si wanita-wanita zaba ukm dah mcm org giler aku tgk..
menjerit sini sana...
Papapun thanx kepada penganjur Kapreza 2011..


p/s: Pengalaman aku dengan artis, masa kapreza 2010 aku jadi PA abg Mus MAY dan Bob AF.
Mereka suka dilayan seperti org biase jek.

1 comments:

Along Usop said...

huyoh!! dah up kat blog!! =p